Йога за лежащи бъдещи майки

на

    И в един момент  акушер-гинекологът  казва – трябва да лежиш до края на бременността. Че това е цял един живот, мислиш си! Ами детето, кучето, мъжът… всичко остава на заден план. В името на новия живот обаче си готова на всичко. Не си особено готова обаче да се справиш с депресията, която неминуемо те полазва след ден, два, три лежане… Филмчета, книжки, интернет, форуми, телефонни разговори… до време. Как да се справиш? Предлагам ти вариант с лека йога практика да раздвижиш енергията от седнало или легнало положение, без по никакъв начин да нарушим препоръките на лекаря 😉 Ще се почувстваш лека и енергична, с подобрено настроение, без да си ставала от леглото 🙂  Нужно ти е само желание да опиташ нещо ново. Обещавам ти, че ще хареса и на теб и на бебчо ❤

    Как да се подготвиш за практика:  Осигури си 20 минути спокойствие – заключи вратата на спалнята и помоли домашните, да не те притесняват 😉 Изключи звука на телефона, изгаси телевизора. Можеш да запалиш свещичка и ароматна пръчица… Увери се, че дрехите или пижамата, с които си, са удобни и не притесняват движенията ти. Освободи косата си от ластичета и шнолки и махни всички бижута. Добре е последното хранене да е било  преди два-три часа. Готова си за практика ❤

Един коментар Добавяне

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s