Сутрешна йога рутина

на

   Сутрешна йога рутина за бременни е лесен комплекс, на който ако отделиш десет минути сутрин, ще си осигуриш летящ старт на деня 🙂 Раздвижвайки енергията на цялото тяло, ще помогнеш напрежението и болките в мускулите, ставите, гърба и кръста през деня да бъде по-малко. Също така, изпълнявайки асаните веднага след ставане, ще подобриш  кръвообръщението и ще нормализираш кръвното налягане, ако обикновено сутрин ти е ниско. Освен това, ще забележиш как при редовното изпълняване на комплекса, ще повлияеш на работата на храносмилателната система и ще започнеш да забравяш проблеми като констипация и газове, киселини, сутрешно неразположение и др., които са екстри към всяка бременност. Ако си готова, да започваме 🙂

   Как да се подготвиш за практика: Осигури си удобно място и време, само за теб. Нека дрехите са удобни и леки, без да те пристягат никъде. Йога мат е предимство, но можеш да използваш и каквато постелка имаш. Важно е да си с боси крачета, за да не се хлъзгаш. По време на практика наблюдавай тялото си, прави упражненията дотам, докъдето се чувстваш комфортно. Внимавайда не задържаш дъха. Ако случайно ти се завие свят или ти премалее, можеш да спреш, да дишаш дълбоко, да пиеш малко вода или просто да си починеш в детска поза ❤

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s