Бърза йога за раздвижване – втори триместър

на

   Нямаш време, все още ходиш на работа, но вече чувстваш тежестта на бебето, лесно се уморяваш и нямаш енергия…  Предлагам ти да раздвижиш за няколко минутки енергията с тези лесни асани от стоеж 🙂 Не е нужно да имаш йога мат, или да си осигуряваш спокойствие – можеш да включиш и домашният любимец  😉 На тях им харесва 😀

   Първата асана е дърво ❤

kari5

   Застани в изправен стоеж, изправи гърба. Затвори очи и вдишай и издишай дълбоко няколко пъти, с внимание, насочено към това, как въздухът влиза в тялото ти, зарежда те с кислород и енергия, и излиза, повличайки навън всяка тревога, напрежение, притеснение… След това, отвори очи и се фокусирай върху някой недвижим предмет пред себе си. Опитай да повдигнеш единия крак и да поставиш стъпалото било то на глезена, от вътрешната част на коляното или в основата на бедрото, няма значение височината. Когато откриеш баланса, сключи ръце в Намасте пред гърдите. Ако все още си стабилна, можеш да повдигнеш ръцете в Намасте над главата. Задръж за няколко вдишвания. Повтори с другия крак. Усещаш ли усмивката върху лицето си 🙂 Сигурна съм, че вече е там ❤

Втората асана е воин ❤ 

kari2

   Заеми широк разкрач от поне метър разстояние. Изнесеният крак сочи с пръстите навън, а задния – с пръстите напред. Свий коляното на изнесения крак на 90 градуса, изправи гърба и вдигни ръцете успоредно на пода, те следват посоката на тялото. Погледът над ръката над свитото коляно. Задръж за няколко вдишвания и  повтори на другата страна ❤

Третата асана е триъгълник ❤

kari6.jpg

   Заеми отново широк разкрач, като при воин. След това, се наведи внимателно към крака с изнесените пръсти навън. Постави дланта там, докъдето стигаш без усилие – може да е на глезена, може и малко под или на коляното. Не накланяй торса напред. Вдигни другата ръка право нагоре и погледни към нея. Нейното рамо тегли назад, така че тялото е в една плоскост, без да се накланя напред. Остани в позата за няколко вдишания. Внимавай да не задържаш дъха. Върни се бавно в изходна позиция и повтори на другата страна ❤

Четвъртата асана е танцьор ❤

kari3

   Ако не се чувстваш уверена, използвай опора, за която да се хванеш лявата ръка с 😉 След това, изнеси десния крак назад и внимателно наклони торса напред. Продължи да се навеждаш, докато стъпалото на десния крак се отлепи от пода. Спри дотам, докъдето се чувстваш добре, без да се насилваш. Ако се чувстваш ок, може да опиташ да хванеш десния крак с дясната ръка. Остани за няколко вдишвания, бавно излез от асаната и повтори на другата страна ❤

Време е за изчистваща и зареждаща медитация ❤

    Седни удобно, без значение къде, с изправено гръбче (ако трябва го подпри).   Можеш и да легнеш, ако има вариант, и ако се чувстваш по-добре. После затвори очи и вдишай, и издишай дълбоко няколко пъти, без да се опитваш да контролираш процеса, просто се отпусни… Предлагам ти изцеляваща медитация – защото твоето тяло е храм, приютило твоето сърце и сърцето на твоето дете ❤

 ~~~ ❤ Намасте ❤ ~~~

kari1

 

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s