Йога релакс за бременни – трети триместър

на

    Практиката е за бъдещи майки, които са практикували досега през бременността или пък… не са практикували, но по-добре късно, отколкото никога  😉 Опитвам се да кажа, че нивото е лесно и ще се справи всяка бременна ❤ Нещо повече, чувството ще ти хареса и практиката ще е ново начало за теб ❤ Намасте ❤

Какво ти е нужно за практиката:

    Осигури си 15 минути спокойствие – заключи вратата и помоли домашните, да не те притесняват 😉 Изключи звука на телефона, изгаси телевизора… Можеш да запалиш свещичка и ароматна пръчица… Увери се, че дрехите, с които си, са удобни и не притесняват движенията ти. Освободи косата си от ластичета и шнолки и махни всички бижута. Добре е последното хранене да е било  преди два-три часа. Готова си за практика ❤

Не забравяй да релаксираш в края на практиката, поне за десетина минути ❤

С пожелание за сияйна бременност, Ели.

П.С. Фон на видеото е мантрата Yemaya Assessu, изпълнена от Deva Premal ❤ ❤ ❤

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s