Топ 5 асани за възстановяване след раждане

на

  Все още нямам време за видеа, но скоро и това ще стане 🙂 Ако и твоето време е кът,  ти предлагам моите топ пет пет асани за възстановяване, в които да включиш и бебето ❤ С тях ще пребориш с болките в гърба, ще прибереш коремчето, ще стегнеш тазовото дъно, ще си върнеш силата и не на последно място ще изгониш останалите килограми от периода на сладкото похапване през бременността 😉

  1. Застани на постелката на четири крака –  дланите са точно под раменете, с широко отворени пръсти на постелката, а коленете – под ханша, разтворени на широчината на раменете. Настани бебчето под теб, така че да виждаш личицето му/й. С вдишване погледни нагоре и отпусни кръста и корема надолу, а при издишване – прибери брадичка към гърдите и извий гръбче като котка. Направи поне 5-6  вдишвания и издишвания.

22

  2. От предишната позиция, вдигни седалището нагоре, докато изправиш краката. Тук напрежението, съответно работата е, в плешките и задната част на краката. Задръж за 5-6 вдишвания и последователно вдигни за още толкова първо единия, а после другия крак.

3

  3. Легни по гръб. Постави бебчето на корема си или вдигни високо нагоре. После вдишай дълбоко и продължително и бавно вдигни двата си изправени крака на  90 градуса от пода, като използваш мускулите на корема. Издишай бавно, като отпускаш надолу краката, отпускайки стегнатите мускули на коремчето. Направи поне 5-6 повторения.

4

  4. От същото легнало положение по гръб и свий краката си, така че стъпалата да са близо до дупето  и успоредни един на друг, на ширината на раменете. Вдишвайки, повдигни таза нагоре. В тази позиция дръж бебчето на бедрата. Задръж позата за -6- вдишвания и се отпусни. Направи още 5-6 серии.

5

  5. От седнало положение и свити колене, постави бебето по коремче на подбедриците,  като го придържаш. След това бавно се отпусни назад и повдигни стъпала, така че прасците да станат успоредни на пода. С вдишване повдигни глава и рамене от пода.  Личицето на бебето трябва да е малко над нивото на очите ти. От тази позиция повдигаш стъпала нагоре и надолу, като държиш здраво бебчето. Направи 5-6 повторения, като преди следващата почивка отпускаш глава на пода.

6.jpg

~~~ ❤ Намасте ❤ ~~~

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s