Йога рутина – трети триместър

на

   Практиката е за бъдещи майки, които имат нормална бременност и са практикували досега през бременността. Ако сега започваш, първо се консултирай със своя лекар и виж и други практики в страница „Йога за бременни“.

Какво ти е нужно за практиката:

    Осигури си 25 минути спокойствие – заключи вратата и помоли домашните, да не те притесняват 😉 Изключи звука на телефона, изгаси телевизора… Можеш да запалиш свещичка и ароматна пръчица… Увери се, че дрехите, с които си, са удобни и не притесняват движенията ти. Освободи косата си от ластичета и шнолки и махни всички бижута. Добре е последното хранене да е било  преди два-три часа. Готова си за практика ❤

Не забравяй да релаксираш в края на практиката, поне за десетина минути ❤

С пожелание за сияйна бременност, Ели.

П.С. Фон на видеото е музиката на любимата ми Snatam Kaur ❤ ❤ ❤

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s